fuh seram - Di tangkap semasa merompak, lelaki iran ini dihukum mati




Selepas memuatnaik video rakaman rompakan secara berkumpulan menggunakan sebilah parang di laman Youtube, tindakan berani dua orang pemuda Iran ini mengundang padah selepas mereka dijatuhi hukuman gantung sampai mati di khalayak ramai..




Dalam video tersebut, jelas kelihatan kelihatan mereka menyerang seorang lelaki dengan sebilah parang di sebatang jalan raya di bandar Tehran, Iran ketika sedang merompak mangsa..

Video yang tersebar tersebut menyebabkan kemarahan ramai orang di Iran dan pihak polis terpaksa melaksanakan hukuman tersebut secepat mungkin dengan pegawai diarahkan melakukan siasatan tentang kejadian rompakan tersebut..

Dilaporkan video tersebut telah tersebar di laman maya Youtube Jan 03 lalu sebelum sebuah televisyen tempatan di Iran menyiarkan rakaman itu semula kepada orang ramai..

Hukuman gantung terhadap kedua-dua pemuda Iran tersebut dilaporkan telah digantung selama 17 minit sambil disaksikan oleh hampir 300 orang setelah mereka dikatakan "mencetuskan perang terhadap tuhan" dengan melakukan serangan kejam secara berkumpulan..Tonton video serangan ketika melakukan rompakan tersebut di bawah:





Video rompakan bersenjata remaja Iran yang dihukum gantung

0 comments:

Post a Comment

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Blogger sahabat

About

ku cinta kau seorang